Aion olla itsekäs. Aion harrastaa. En osallistu mihinkään mikä vaatii perselihaksia enempi. Jos johonki osallistun, osallistun maksavana asiakkaana. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Oon kyllästynyt vetämään rattaita yksin. Tai on ne muutamat ystävät olleet kaverina kiskomassa, kaikki loput ovat olleet siellä rattaissa vaatimassa lisää vauhtia. Ensi vuonna rattaat ilmeisesti pysähtyvät sillä minäkin aion istua kyydissä. Tämä vuosi oli tarkoitus olla jo sellainen. Olen yhden näyttelyn luvannut ensi vuodelle ja ystävän apuna parissa, enempää en ota. Siinä on yhdelle työssä käyvälle perheen äitille ihan riittävästi.

Aloitan rahan tienaamisen harrastuksia varten alkuvuodesta ja olen luvannut alkaa urheilemaan kun olen veteraaniurheilijan ikäinen, ensi vuonna koittaa sekin aika. Koirat vanhenee myös ja tavoitteet on edelleen saavuttamatta. Ens vuonna on mun ja koirien vuoro, se järjestääkö kukaan mitään toimintaa jää nähtäväksi...