Illalla pääsi Reino ensin autoon istuskeleen ja odottelun jälkeen myös treenaan. Ensin Satun treenipätkälle jossa vauhtisuoran (aita-puomi-aita-muuri) jälkeen kaarros vasempaan ja tarkoituksena saada koira irtoamaan sen verran että kahdelle viimeiselle hypylle voisi vastaanottaa. Meillä oli Reiskan kans ongelmana vauhtien yhteen sovittaminen. Mä ehdin suoralla niin paljon eelle että se kostaantu kaarroksessa. Lisäksi Reiskahan ei ole tunnetusti irtoavaa tyyppiä. Tuohon irtoiluun tein palkkapurkin heittoja joten sillä saatiin sitä vähän korjatua. Mutta tyytyväisin olen suoritukseen jossa itse kiersin toiseksi viimeisen hypyn ja käänsin koiran persjätöllä viimeisille esteille. Vauhtia ei tuohon koiraan taida enään enempää saada, mutta tekniikkaa pitää hioa sen verran että aikaa voitetaan pienemmillä kaarroksilla.

Kirsinkin treenipätkällä sai juosta, tosin siinä painopiste oli pujottelussa. Eka suoralla mutkaputken jälkeen pituus, pujottelu, rengas ja A. Tässä pätkällä näkyi pujottelun aloitusvaikeus meillä, sitä ekaa väliä ei meinata hahmottaa. Samoin oma vauhtini pitää olla tasainen koko pujottelun ajan. Ja jos liikasuurella tilannenopeudella tultiin ja vieläpä osuttiin ekaan väliin niin toiseen väliinpä ei sitten enään taivuttukaan. Reiskalle täytyykin ottaa kotosalla keppien aloitusta. Myönnän, mä oon vähän laiska tässä pujottelun opetuksessa (niin helppoa kuin se kotona oiskin), enhän mä saanut Juttaakaan koskaan opetettua kuin toispuoleiseksi. Mut lupaan yrittää jos Reiskan saisi lähes samaan malliin(tosin vaikeaa voi olla kun siltä on ne aivot poistettu).